28 Eylül 2009 Pazartesi

sona kalan...

Sona bıraktığım dilek sigaram.
Sen, Yaktığın yerden baktığım.

Yazık, saramadın beni baktığım yerden.
Çoğul bilinmezliklerin alevini çaktın
Sıcağından mayhoş kafesime.
Kör kölen gibiydim ezelden.
Köstek olurken sen, nefesime.
Belki de bilmeden…

Kim vurduyu bekleyen ruhun duymadan
Ne anlamı vardı seni içime çekmenin.
Nemine zarar gözlerin için.
Son nefesime gelmeyi sen seçtin.

Bitmeliydin.

koynuma zifrinle musallat olurken
düşünmeliydin.
Tütsüme kindar düşüncelerin
Uykuma düşman kesilirken,
Hayaline bel bağlamadım durmadan.
Ben, rüyamda bile senin olmadım…

Her dileğim sona kalmadan,
Gitmeyi astarlı niyetime konduramadım.

Sen, sona bıraktığım dilek sigaram,
Değil sana dudak ucumla dokunmak,
Sana sen demek bile haram!

19.42
28.09.09
Alişa Bahar

Hiç yorum yok: