2 Mayıs 2009 Cumartesi

BEN DEĞİLDİM...

Beklentimin var olduğu melodilere
Yüklerinden aşkın anlamları gizlemek istemezdim.
Sebeplerimi ruh tozları zorladı, kimse kazanmadı.
Ben kaybetmedim.

Ne anladım, neyi anlatmak istedim,
Bir üfleyişte istismara uğramış bebeğimi kurtarmaktı
Sütten yetişme ak kaymak niyetim.
Ben zaten kötü değildim.

Kokusunun yerine koymadan kendini,
Dokusuna vurulmaktı
Çıngıraklı gerçeklere pembe hayal giydirmek;
Hangi becerinin eline su dökemezdi ki…

Ne dikenimin can acıtma gücüne,
Ne hakaretimin bağımsız himayesine
Güvenmeye yüz bulmuşum kendimden.
Aldandığımdan her maskenin şehvetine…

Giden dönmesin, kâbusum bitmesin.
Hızmasına bel bağlayan gece sönmesin.
Her sırrıma kadem basıp, gizime pay olma mavi.
Firarında varışını gözlemedim.

Ben, ömürsüz olmaya yeltenmedim.



01.14 23.01.09
A.B.

Hiç yorum yok: